Домівка > Fun, Magento > Моє життя з Magento

Моє життя з Magento

Перші кроки

first-steps

Яким здавався перший проект 5 років тому

first-project

Я пробую додаток не прочитавши відгуки на нього

dog-lemon1

Коли розробник редагує ядро Magento

core

Коли вони просять мене встановити список з 20 додатків

install-extensions

Як почувається клієнт коли ви з ним проходитеся по опціях в System -> Configuration

code-14

Коли я кажу маркетологу про сегментацію відвідувачів та клієнтів

ooooh

Коли я отримую фітч реквест в день запуску

baby-elefant

Коли клієнти кажуть що вони хочуть залишитися на osCommerce

lama

Коли я показую веб-майстрам можливості Price rules

wow

Коли я питаю розробника чи додаткова функціональність була протестована

tested

Коли ви купуєте закриптований додаток і пробуєте зв’язатися з його розробником щоб виправити багу.

code-15

Коли мені кажуть що модуль, який я розробив, не буде в фінальному релізі

yoav

Реакція кожного розробника коли він вперше бачить код іншого розробника

developer

Коли фронт-енд розробник не читав Magento Design Guide

design

Коли береш магазин, який робили інші розробники, і робиш клієнта знову щасливим

takeover

Як це коли працюєш в e-commerce під час кризи

ecommerce

Коли в ТЗ пише, що сайт має працювати в IE6

IE6

Коли вони хочуть використовувати Prestashop

prestashop

Взято звідси.


Сподобалася стаття? Підпишись на RSS або на e-mail розсилку. А ще приєднуйся до нас у Твітері @magentoua.

Вам також буде цікаво прочитати:

Категорії:Fun, Magento Позначки:, ,
  1. Березень 20, 2013 о 18:52

    [:|||||||||:]

  2. Alex
    Березень 30, 2013 о 14:41

    Ржака))))

  1. No trackbacks yet.

Залишити відповідь

